Pendidikan Khas SMKTHO, Kluang. ***** OKU....BOLEH !!!!*****

Friday, November 14, 2008

Pertandingan Boling untuk Pelajar-pelajar Pendidikan Khas peringkat Daerah Kluang

参加居銮县特殊教育保龄球赛

2008 年4月16日(星期三)在帝王广场参加一年一度的“居銮县特殊教育保龄球赛”

这是我第一次打保龄球,也是第一次参赛。感谢主,有了这一次的难得经验,明年我会打得更好。

谢谢耶稣,我真的好蒙福。。妈妈说普通学校的学生都没机会打保龄球。

Saya mengambil bahagian dalam Pertandingan Boling untuk Pelajar-pelajar Pendidikan Khas peringkat Daerah Kluang pada 16hb.April 08 di Plaza .

Saya sangat bersyukur kerana inilah kali pertama saya mewakili sekolah saya , dengan pengalaman yang saya dapat dalam pertandingan ini ,berharap-haraplah saya akan berjaya untuk mendapat piala emas pada tahun depan.

Thanks Jesus, I am really blessed... my mum told me that even students from normal school also no chance to play Bowling games.

0 comments: